گاه نوشت های یک "من"

گاه نوشت های یک "من"
طبقه بندی موضوعی

یک تجربه مفید برای خوابگاهی هایی که قابلمه های جنس "روی" رو میسوزونن ...!!!


بعد از اینکه غذاتون سوخت و جزغاله شد و قابلمه تون سیاه سیاه شد، تیکه های غذای باقیمونده رو دور بریزید، یه آبی به قابلمه بزنید و حتی الامکان قطعاتی که امکان جدا کردنشون هست رو جدا کنید. بعد قابلمه رو بذارید روی شعله زیاد گاز. و تا یک ساعت بذارید قابلمه خالی حرارت ببینه. بعد از یک ساعت پروژه انجام شده و همه سیاه شدگی ها تا حدی میسوزنن که تصعید میشن و بقایای سفیدرنگی ازشون به جا می مونه :) و در نتیجه قابلمه از روز اولشم سفید تر میشه :)


و من الله التوفیق

نظرات  (۹)

خیر ببینی که تجربه هاتو به اشتراک گذاشتی
منم چند تا از این تجربه ها دارم
ایده خوبی دادی حتما در فرصت مناسب مینویسم
پاسخ:
سلام
خوش اومدین
سلامت باشید :)
بله حتما بنویسید ما نیازمند تجربه های شماییم :)
  • دچــ ــــار
  • شما با این تجربیات اذیت میشید توی زندگی بعدی ها :)
    پاسخ:
    البته من توی متن نگفتم که خودم از این تجربه استفاده کردم ولی در هرصورت ممنون که نگرانید :)
  • دچــ ــــار
  • به نظر میرسه دچار زودقضاوتی شدم :)
    پاسخ:
    شاید هم دچار فریب :)
  • مهدیه عباسیان
  • قابلمه من که نبود؟ بوود؟!
    پاسخ:
    عزیزم به اونا میگن تفلون :) روی یه چیز دیگه ست
  • دچــ ــــار
  • پس اعتراف میکنید ؟ :)
    پاسخ:
    هرگز
  • مهدیه عباسیان
  • نه عزیز من؛ همون قابلمه "رویـ"ی کوچیکه که درش به سرقت رفته و دیشب توش عدس پلو گرم کردم با در عاریه‌ای، رو میگم...
    پاسخ:
    اهان :)) نه نه نگران نباش
    ما که هنوز دانشجو نشدیم!
    سال بعد ان شاءالله...
    پاسخ:
    ان شاء الله :) امیدوارم رشته و دانشگاهی که دوس داری قبول شی
    عجب فنی ! آفرین ^ـ^ چه تجربه ها که ادم کسب نمیکنه :دی واسه همین خوابگاه رودوست دارم و خیلی ناراحتم که تجربش نکردم:(
    پاسخ:
    آااااره خیلی عالی و هیجان انگیزه
    آره واقعا خوابگاه واسه خانوما مث سربازی واسه آقایونه :))
    خوابگاهی نیستم منتها به اندازه همون خوابگاهیا بیخیالم :)
    به سرمم همجین مشکلاتی آمده 
    با با سیم ظرف شویی پدر ناخونم و قابلمه در آمده تا تمیز شده :/
    پاسخ:
    نه عزیزم نکن این کارو:)) قابلمه خالی رو بذار رو گاز خودش سفید میشه:))