گاه نوشت های یک "من"

گاه نوشت های یک "من"
طبقه بندی موضوعی

چطور می شه بدون ماشین حساب از پس این مسئله ها براومد، باید یک سری لگاریتم ها رو حفظ بود... راستی آخرین شعری که برایت خوانده بودم یادت هست؟ "نمیخواد بهترین جغرافیا باشی، همین پس کوچه های تنگ تهران باش" ... ون نس برای اثبات قانون اول از عام به خاص رسیده، که منطقا روش درستی نیست. یادم هست که دکتر میگفت این روش ... راستی آخرین زمستانی که من روی بلوارهای یخ زده راه می رفتم و تو مراقب بودی زمین نخورم چند سال پیش بود یا چند قرن پیش... اگر تعمیم قانون اول برای حجم کنترل ها را در حالت ناپایدار بلد باشی رسیدن به حالت های خاص خیلی راحت می شود، یادم می آید سر کلاس بحث کرده بودیم که این سیستم ها ... به گمانم باید برای تولدت یک کیک بزرگ سفارش بدهم، یک کیک بزرگ سفید و آبی فیروزه ای . نه ، کمی پر رنگ تر از آبی فیروزه ای ، با شمع های ... شمع هایش چه رنگی باشد بهتر است؟ وای باید برای رنگ شمع ها فکری بکنم اگر درس ها حواسم را پرت نکنند... راستی این چندمین تولد توست که بی تو میگذرد ....

 

 

 

 

دریافت

نظرات  (۱۰)

  • ♫ شباهنگ
  • شاعرکان
    نه شاعرگان ^-^

    شرط پدرت بود مهندس شوم آخر / ما شاعرکان را چه به سینوس و کسینوس
    پاسخ:
    سلام :)
    متشکرم 
    آخه خواهر من چرا روح و روان خواننده ها رو قلقلک میزنی 
    برای موزیک حظ کنم یا متن :) 
    پاسخ:
    عزیزم شما لطف داری :) پریشان نوشتی بیش نیست

    موزیک عالیه ... مخصوصا اینکه گوش کنی و بنویسی ...
  • دخترِ انـــــــــــار
  • جزوه هایم پر شعر است نمی دانم کی / درس دست از سر شاعر شدنم بردارد.. 
    پاسخ:
    به به ... عالی ...
  • مهدیه عباسیان
  • واقعا... مهارت های اصلی برای بر اومدن از پس مهمترین چیزا کجا و این حرفایی که ما میخونیم کجاا...

    + میگم موزیک رو از کدوم آدم فرهیخته و با سلیقه و اهل دلی گرفتی؟؟
    پاسخ:
    نه موافق نیستم زیاد ... لااقل برای رشته ما اینطوری نیست. شاید توی عمل که برسی نتونی فقط با اینا از پس کار بربیای ولی یه جاهایی بدون اینا واقعا کار ممکن نیست

    + واقعا "گرفتم"ااا . صد بار بهش گفتم :))
  • مهدیه عباسیان
  • ++ نکته دیگه اینکه ما اینطوری درس میخونیم که 5 ساعت سرمون تو کتابه، 5 دقیقه پیش میریم...
    پاسخ:
    بعله :)) ولی منو که میشناسی سرمو تو کتاب نگه نمیدارم :))
  • آقاگل ‌‌
  • شاعر یک جای دیگه میگه که:

    پدرش گفت که باید تو مهندس بشوی!
    منه دیوانه معلم شدم و شد پسرش شاگردم...!
    .
    اینم جالبه:

    http://bayanbox.ir/info/6034661666693267578/photo-2016-06-29-11-26-33
    پاسخ:
    :(

    عکسه عالی بود :) مرسی
  • شرف الدین
  • من که رشته ام مهندسی نبود ولی کنار جزوه ها و کتابهام پر از شعر بود همیشه :)
    پاسخ:
    من کنار شعرام یه کمی هم جزوه هست :)
  • دچــ ــــار
  • @ دختر انار
    وقتی عنوان مطلب رو دیدم تصمیم گرفتم با یه بیت جواب بدم که شما گویا زودتر تصمیم گرفتید:)

    پاسخ:
    چه بیتای خوبی بلدین همگی:)
    من هنگ کردم:))))) اهنگ توووووپه
    پاسخ:
    :))
    خیلی توپ:)
  • פـریـر ...
  • چه متنی
    چه موزیکی...

    شدیدا احساسات برانگیز...
    پاسخ:
    مابی غمان مست دل از دست داده ایم :)