گاه نوشت های یک "من"

گاه نوشت های یک "من"
طبقه بندی موضوعی

+پیشنهاد موسیقیایی :)

 

دانلود : تو رو دوست دارم - سیامک عباسی

آهنگ به صورت رایگان منتشر شده :) نگران حلال نبودن دانلود نباشید ...

 

++

 

 

تو نمی فهمی! نمیتونی بفهمی! اگه میفهمیدی من چی میگم، دور اون دل لامذهبتو خط میکشیدی. بابا این دل به دردت نمیخوره. تو رو میندازه توی یه دامی که دو تا حالت بیشتر نداره ... یا باید تمام عمر حسرت نرسیدنو بخوری، یا بهش برسی و تمام عمر تن لرزه ی از دست دادنشو داشته باشی... باس باهوش باشی. باس بکنی این دندون پوسیده رو، از ریشه بکنیش و بندازیش تو دهن سگ! بعدش یه عمرررر زندگی کنی... از هفت دولت آزاد! نمی فهمی من چی میگم. نمیتونی بفهمی... اون روزا که منم از هفت دولت آزاد بودم اینا رو نمی فهمیدم...

 

 

+++

 

در عشق توام نصیحت و پند چه سود

زهراب چشیده ام مرا قند چه سود

گویند مرا که بند بر پاش نهید

دیوانه دلست، پای در بند چه سود

 

#مولاشون :)

 

++++

پی نوشت : یا ایهاالذین امنوا ... همانا خداوند دنبال کنندگان خاموش را به سزای سختی می رساند. لعلکم تعقلون :) با اعصاب نویسنده بازی نکنید ...

 

پی نوشت تر : یا ایها "ریفرش کنندگان وبلاگ، روزی هزار بار، و کامنت نگذارندگان" ، هاو آر یو تودی ؟ :|

 

پی پی نوشت تر : ای کسانی که به محض ساختن وبلاگ کوله بار بر دوش می اندازید و همه وبلاگ ها را دنبال می کنید، تا بیایند و شما را دنبال کنند، خداوند شما را به عقوبتی سخت تر از مردمان بند اول می رساند . باشد که عبرت گیرید.

 

 

 

 

 

نظرات  (۷)

مولاشون رو خوب اومدی!
پاسخ:
:)
سلام
بامنی؟!


خودتی :/
پاسخ:
با شخص خاصی نبودم . با این حرکت مشکل دارم
سلام
آمارگیر بیان ...است
جای خالی را با گزینه مناسب پر کنید!

من اگر بودم آمارگیر رو پولی می کردم
آدم همین که بدونه چند نفر در روز سر می زنن بسه
پاسخ:
سلام و رحمت الله

بیان هم آمارگیر نداشته باشه سایتایی هستن که این امکانات رو میدن

حالا چرا ... است؟!
  • مهدیه عباسیان
  • + من می فهمم... نفهمیدن گاهی چقدر خوبه...

    ++ و +++ و ++++ :))
    جانا سخن از زبان ما میگویی
    پاسخ:
    به قول حافظنا
    بکن معامله ای وین دل شکسته بخر
    که با شکستگی ارزد به صد هزار درست ...

    +

    :) :)




  • آقاگل ‌‌‌‌
  • سعدی جان مون هم یک شعر داره در وصف این پست شما و در جواب بهش که میگه:

    ای خردمندکه گفتی نکنم چشم به خوبان      
    به چه کار آیدت آن دل که به خوبان نسپاری؟!!
    پاسخ:
    سلام

    وقتی سعدی جان میگن حتما درست میگن :) والا :)
    چقدر اون پاراگراف رو همه تو زندگی حداقلش یه دور تجربه کردن...هعی روزگار 
    +من پی نوشت دوم هستم روزی سه چهار بار ریفرش میشی: ))ولی وجدانی وقت نمیشد بشینم کامنت بنویسیم 
    + وای وای آهنگ با یه لبخند عشق: ) 
    پی پی نوشت ها ، من اصلا عاشق اونام تو خصوصی هم چند بار تاکید دارند 
    +شعر چقدر خوب ِ ...شعر آقا گلم عالی: )
    پاسخ:
    سلام دختر گل :)

    + عزیزم :)) نه اونایی که مدنظرم بودن تو این بند، هیچوقت اثری از خودشون بروز نمیدن. شما کامنت هم نذاری قدمت روی چشم ماست :) البته جات خیلی خالی بود

    + اهنگش خیلی خوبه :)

    +:)
    آفرین سرعت العمل جواب کامنت ها: ) 
    قربانت برم 
    عزیزی دوست جانم 
    پاسخ:
    فدای تو :)
    اره به موقع رسیدم :))