گاه نوشت های یک "من"

گاه نوشت های یک "من"
طبقه بندی موضوعی
تو تمام عمر آدم شاید فقط چند نفر پیدا بشن که همیشگی ان. که عطرشون توی همه لحظه های زندگی می پیچه. که هر کاری میکنی صداشون تو گوشت زنگ می خوره ... این آدما اونایی ان که یه جمله معروف دارن : " من هویت و اعتقادم رو فدای کسی نمیکنم " . این مدل آدما حتی میتونن بخشی از هویت بقیه رو بسازن. میتونن خیلی آروم و بی حاشیه کنارت راه بیان و یه وقتایی یه چیزایی رو تو گوشت بگن که تا آخر عمر یادت نره ... میتونن کاری کنن که تا آخر عمر، با شنیدن صدای اذان، صداشون بپیچه تو گوشت که : نمازاتو تو مسجد بخون ... میتونن کاری کنن که تا آخر عمر هر شب به خودت بگی: حواست باشه باید زود بخوابی تا بتونی زود بیدار شی!
این آدما حتی اگه کم باشن، همیشگی ان... میشن یه تیکه از وجودت، میشن خود خودت ... میشن یه تیکه از روحت ...


اگه بخشی از هویت کسی بشی، هیچوقت فراموش نمیشی ...


نظرات  (۵)

  • ...:: بخاری ::...
  • چ فایده.
    وقتی میرن.
    برمیدارن میبرن.
    پاسخ:
    من سعی میکنم ورودی های روح رو هم جدی بگیرم ... مثل خاطره ، مثل خواب ... بعضی وقتا یه خواب شیرین هم میتونه به آدم کلی انرژی بده . حتی اگه هیچوقت واقعیت نداشته باشه
  • منتظر اتفاقات خوب
  • هویت مان و باورهامان و ارزش هامان را بر اساس کسانی بنا کنیم که خوشان هویت و باور ارزشمندی دارند. به اعتقاداتمان معتقد باشیم.
    اصطلاح روانشناسانه اش میشه کسانی که در دنیای مطلوب تو قرار دارند :)

    مثلاً اگه یک معلمی در دنیای مطلوب شاگرد قرار بگیره، شاگرد عاشق اون درس میشه :)
    پاسخ:
    چه جالب :)
    کیفیت حضور مهمتر از کمیت حضور هست
    برای پلیر گذاشتن فقط کافیه فایل صوتتون رو توی صندوق بیان آپلود کنید و موقع پست گذاشتن گزینه درج تصویر رو بزنن و اون موقع بین گزینه ها فایلتون رو انتخاب کنید.