گاه نوشت های یک "من"

گاه نوشت های یک "من"
طبقه بندی موضوعی


الهی که همه تون یه روزی، به زودی زود، توی این نقطه، سرگردون و حیرون شید و ندونید کدوم وری برید... دقیقا همون جایی که این علامت قرمزه هست...





#هوای حسین، هوای حرم ...




نظرات  (۹)

الهــــــــــــی آمین
چه دعای متفاوتُ خوشگلی
ممنون...به دلم خیلی نشست
پاسخ:
سلام:) 
التماس دعا
  • مهدیه عباسیان
  • آخ دست نذار رو دلم که خون...
    الهی طلبیده شیم
    پاسخ:
    الهی آمین...
  • منتظر اتفاقات خوب
  • الهی آمین پیاده روی اربعین نزدیکه. وخوشا به حال اونایی که زیر بلیطشون رو خود آقا امضا کرده.
    پاسخ:
    ان شاء الله بلیط شمام امضا بشه :)
  • د‌ل‌باخته ..
  • الهی آمین...
    آمىن 
    انشالله که قسمت بشه
    پاسخ:
    ان شاء الله
    چه نوای خوب و مناسبی با این روزهای نزدیک به محرم.
    چه حال خوبی داشت برای این حال خوب ممنون.
    پاسخ:
    خواهش میکنم:)

  • شرف الدین
  • یه طرف ضریح شاه و یه طرف ضریح عباس
    ای جانم چه دعای خوبی :-)
    دو سال پاسپورت دارم 
    نمیداتم بندازم گردن قسمت یا نه که نرفتم 
    ته جمله ت میگم الهی آمین
    پاسخ:
    ان شاء الله به زودی زود....