گاه نوشت های یک "من"

گاه نوشت های یک "من"
طبقه بندی موضوعی

امروز توی دانشگاه کارگاه کارآفرینی برگزار شد با سخنرانی یکی از اساتید دانشگاه تهران و موفق های عرصه کارآفرینی. یه کتابی رو معرفی کردن برای پرورش ایده و نوآوری به اسم الگوریتم نوآوری، و آشنایی با اصول TRIZ  رو توصیه کردن ... اگر مشتاق ایده پروری و کارآفرینی هستید مطالعه بفرمایید.




+ چشم و ابروی خشن از بس که می آید به تو

  گاهی آدم عاشق نامهربانی می شود ....

   #مرتضی خدمتی



+ تجربه کن


نظرات  (۶)

  • ...:: بخاری ::...
  • + به شعر
    پاسخ:
    + به بخاری ناپدید شده :)
    سلام
    چندین پست نظرات غیرفعال بودن!
    اهنگ بسیار زیبایی هست

    مشتاقم!
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز

    چه خوب پس حتما دنبال کنید . توی سن خیلی مناسبی هم هستین :)
  • مهدیه عباسیان
  • من چرا متوجه معرفی کتابش نشدم؟؟


    پاسخ:
    همون تایمی که شما نبودی معرفی کرد کتابه رو
    متشکریم بابت معرفی کتاب،اولی رو زیاد سر در نیاوردم 
    دومی خوب بود :) 

    +خدایا حالا برا شعر چه عکس العملی نشون بدم مثل اون دفعه نشه: ))
    آها 
    حتما ابروهاش پیوندی بوده :) 
    شعر خیلی بود 
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم :))
    عالی بود:))
    اِ ببخشید بنده لینک دانلود آهنگو اول ندیدم
     اِ آلبوم جدید شادمهر هست 
    تعریف و تمجیدشو شنیده بودم ، میگفتن یکم مثل قدیماش خونده ولی نشنیده بودم
    پاسخ:
    مثل قدیماش که نخونده ولی من این اهنگشو دوس دارم

  • دچــ ــــار
  • شعر + آهنگ+ کتاب+ پست + :) 
    پاسخ:
    سلام و سپاس :)