گاه نوشت های یک "من"

گاه نوشت های یک "من"
طبقه بندی موضوعی

من اگه همه حقایق دنیا رو بپذیرم این موضوع که توی یک حجم 1m*1m*1m هزااااار کیلو آب جا میشه رو نخواهم پذیرفت :/  یک تن آب توی یک متر مکعب؟!


این که توی همین حجم یک کیلو هوا جا میشه که دیگه وحشتناکه :-(


* آیا میدانستید اونایی که میرن اورست رو فتح میکنن وارد فضایی با دمای حدود منفی پنجاه درجه سلسیوس میشن؟! 


همین!

نظرات  (۷)

  • مهدیه عباسیان
  • از عوارض در خوابگاه بودن بدون دوست عزیز و مثلا درس خواندن...
    :)))
    پاسخ:
    شما الان داری درس میخونی؟:))
    واقعا تو باورت میشه؟؟؟ هزار کیلو خیلیههه
  • مهدیه عباسیان
  • تو باورت میشه که DNA درون سلول اگه unfold شه و دیگه فشردگی نباشه میشه چند دور عرض کره زمین رو باهاش دور زد؟؟

    من خیلی چیزا رو باورم نمیشه. چه در علم چه در خیال و چه در واقعیت...
    پاسخ:
    من دیگه حرفی ندارم
  • مهدیه عباسیان
  • :)))
    من حتی باورم نمیشه که چند ساعت ندیدنه تو منو بکشونه به این وب درب و داغون که به گمونم یه چیزی نوشته باشه...
    من تن دادن به سقوط آزاد دوست داشتن رو هم باورم نمیشه...
    پاسخ:
    به صورت نهفته در میان یه متن جذاب به وب من گفتی درب و داغون؟:))
  • مهدیه عباسیان
  • نهفته؟؟
    بدیهیه که...

    من اگه جای تو بودم می پرسیدم "سقوط آزاد دوست داشتن؟"
    بعد دوباره اگه جای خودم بودم به این سوال اینطوری جواب میدادم که "فک کردی ایده های نابم را بیش از این برات لو میدم بنده ی خدا؟؟"
    بعد اگر باز جای تو بودم می گفتم که ......

    :))
    پاسخ:
    تا وسوسه نشدم ایده های نابت رو به رشته تحریر دربیارم اقدام کن بنده خدا:))
    :)
    پاسخ:
    خوش اومدین :)
  • سراج الدین
  • سلام

    من تو دمای منفی ۲۰ درجه یه شب کامل تو قله کوه توچال خوابیدم
    همه چیز یخ زده بود
    حتی گاز توی پریموس
    حتی لباس هایی که کاملا خشک بودن

    پاسخ:
    سلام
    خب پس آدما چجوری زنده می مونن؟؟؟تجهیزات خاصی دارن؟
    یک کیلو هوا یه طوریه، نامانوس است :-| مگه سیب زمینی پیاز است؟ :-)))))))))))
    پاسخ:
    جرم داره دیگه خب:)))