گاه نوشت های یک "من"

گاه نوشت های یک "من"
طبقه بندی موضوعی

از آنچه در این سال های زندگی بر خاطر مبارک ما گذشته است به راحتی و با استفاده از انواع تحلیل ها و مدل سازی های فیثاغورثی و انیشتینی و خوارزمیایی میتوان ثابت کرد که خداوند اعلی دسته ای ملائکه دارد به نام پس گردنی زنندگان! که هر آینه حس کنند باد در کله کسی افتاده و بر خویش مباهات نموده و خود را انسان کار درست و دم گرمی!!! میداند، یک پس گردنی مشتی نثارش میکنند تا باد کله اش خالی شده و پنچر شود! فاعتبروا یا اولی الابصار!!!

نظرات  (۴)

  • مهدیه عباسیان
  • عالی بود....
    به جمع پس گردنی خورندگان خوش آمدی...
    پاسخ:
    شما جز جمع بودی؟؟ سلامت باشی:))
    پست خیلی خوبی بود

    نقل میکنند یکی از اساتید گفته یکروز یک مراسم مفصل برای تجلیل از من برگزار کردند و من هم حسابی به خودم غره  شدم.
    یکدفعه طوری دستشوییم گرفت که هرآن ممکن بود آبروم توی اون مراسم بره. بعد به خودم اومدم دیدم منی که اینقدر به خودم مغرور شده بودم، چقدر ضعیفم!
    پاسخ:
    ممنون
    بله هرجا که حس کنیم قوی ایم یادمون میارن که خلق الانسان ضعیفا
  • محمد خزایی
  • به قول مولانا
    ادعا را آزمودن لازم است
    خب وقتی ادعا کنی باید ثابتش هم کنی خب!
    پاسخ:
    بله! ادعاها هم به سرعت شناسایی میشن علی الظاهر!
  • منتظر اتفاقات خوب
  • واین پس گردنی گاهی که نه شاید همیشه که حواسمان پرت می شود لازم است.
    پاسخ:
    حتما همین طوره