گاه نوشت های یک "من"

گاه نوشت های یک "من"
طبقه بندی موضوعی

بعضی روزا انقدر سنگینه که یکی دو ساعت از روز میگذره دلت میخواد بگی خدایا بسه ... خورشیدتو بفرست پشت کوها....

خدا بعضی روزا رو تو زندگی آدم قرار میده تا دیگه از تکراری بودن زندگی گلایه نکنی. تا بفهمی که این زندگی تکراری یعنی آرامش! یعنی خوشبختی! ...

 

خدایا به حق دلای شکسته زندگی هیچکس رو با غم و تشویش از تکراری بودن خارج نکن ...

 

 

پی نوشت :

1. در حدیث قدسی آمده است که چون موسی (علیه السلام) از خدا پرسید در کجا بیشتر می‌توان یافت؟ در جواب آمد : «انی عند القلوب المنکسره و القبور المندرسه؛ من در دل‌های شکسته و نزد قبرهای کهنه‌ام.»

 

2. ممنون از محسن چاوشی که میشه با اهنگاش آروم شد ... ( یادمون نره دانلود غیرمجاز آهنگ حق الناسه )

                            پی نوشت : هرچند برام خیلی مسخره ست که توی این پست پیام اخلاقی بدم ولی چاره ای نیست

 

3. هروقت که خیلی احساس بدبختی کردین به این فکر کنین که به اندازه ی داشتن عزیزترین های زندگیتون خوشبختین ...

 

 

 

نظرات  (۴)

  • مهدیه عباسیان
  • دوست دارم بیام بشیم جلوت، زل بزنم تو چشات تا حرفایی که زدنشون سخته رو خودت بخونی...


    پاسخ:
    میخواستم بنویسم که چقد همون چند دیقه همه حرفاتو فهمیدم ولی نمیدونستم با چه جمله بندی ای بنویسم که حق مطلب ادا بشه :)
  • دچــ ــــار
  • الهی آمین..
    پاسخ:
    :)
    باسلام وبلاگ بسار زیبا و مفیدی داشتید...
    خوشحال میشم دنبالم کنید
    پاسخ:
    سلام
    اگه وبلاگ شما هم از نظر من خوب و مفید بود چشم :)
    واقعا بعضی روزا تموم نشدنیه



    قلوب المنکسرة...
    پاسخ:
    همه روزاتون پر از شادی:)